Proces verbal rezultate selectie dosare
ANUNŢ ORGANIZARE CONCURS
Filiala Județeană Neamț a Asociației Comunelor din România organizează concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de jurist, perioadă nedeterminată.
Concursul se organizează la sediul Filialei Județene Neamț a Asociației Comunelor din România, după cum urmează:
- Data limită de depunere a dosarelor: 10.02.2025, ora 12:00;
- Proba scrisă: 12.02.2025, ora 10:00;
- Interviul: 14.02.2025, ora 10:00;
Condiţii pentru participarea la concurs:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnat(ă) definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, în domeniul științelor juridice;
- cunoștințe operare calculator (Word, Excel, Internet Explorer, Power Point);
Experienţă în specialitatea studiilor: 0 ani
Dosarul de înscriere va conține următoarele documente:
- curriculum vitae, modelul comun european;
- copia actului de identitate;
- copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
- copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
- adeverința care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- cazierul judiciar;
- Copia certificatului de căsătorie pentru persoanele al căror nume s-a schimbat.
Bibliografie:
- Constituţia României, republicată;
- Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziții publice, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor;
Detaliile privind documentele solicitate, condiţiile generale şi specifice, calendarul desfăşurării concursului şi bibliografia sunt afişate la sediul Filialei Județene Neamț a Asociației Comunelor din România, situat în str. Orizontului, nr.58, localitatea Săbăoani, judeţul Neamț, și pe pagina de Internet a Filialei Județene Neamț a A.Co.R., www.acorneamt.ro.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la tel. 0233.735391, în zilele lucrătoare, între orele 08.30 – 16.00.