Raport final concurs

Proces verbal rezultate selectie dosare

ANUNŢ ORGANIZARE CONCURS

 

            Filiala Județeană Neamț a Asociației Comunelor din România organizează concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de jurist, perioadă nedeterminată.

            Concursul se organizează la sediul Filialei Județene Neamț a Asociației Comunelor din România, după cum urmează:

  • Data limită de depunere a dosarelor: 10.02.2025, ora 12:00;
  • Proba scrisă: 12.02.2025, ora 10:00;
  • Interviul: 14.02.2025, ora 10:00;

Condiţii pentru participarea la concurs:

  • are cetăţenia română şi domiciliul în România;
  • cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • are capacitate deplină de exerciţiu;
  • are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
    • îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
    • nu a fost condamnat(ă) definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

           Condiţii specifice:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, în domeniul științelor juridice;
  • cunoștințe operare calculator (Word, Excel, Internet Explorer, Power Point);

            Experienţă în specialitatea studiilor: 0 ani

            Dosarul de înscriere va conține următoarele documente:

  1. curriculum vitae, modelul comun european;
  2. copia actului de identitate;
  3. copii ale diplomelor de studii, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări;
  4. copia carnetului de muncă și, după caz, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice;
  5. adeverința care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  6. cazierul judiciar;
  7. Copia certificatului de căsătorie pentru persoanele al căror nume s-a schimbat.

Bibliografie:

  1. Constituţia României, republicată;
  2. Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Legea nr. 101/2016 privind remediile și căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziții publice, a contractelor sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări și concesiune de servicii, precum și funcționarea Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor;

            Detaliile privind documentele solicitate, condiţiile generale şi specifice, calendarul desfăşurării concursului şi bibliografia sunt afişate la sediul  Filialei Județene Neamț a Asociației Comunelor din România, situat în str. Orizontului, nr.58, localitatea Săbăoani, judeţul Neamț, și pe pagina de Internet a Filialei Județene Neamț a A.Co.R., www.acorneamt.ro.

            Informaţii suplimentare pot fi obţinute la tel. 0233.735391, în zilele lucrătoare, între orele 08.30 – 16.00.

 

Președinte interimar,

Filiala Județeană Neamț a Asociației Comunelor din România

Petrică ȘCHIOPU,

Primarul comunei Bârgăuani

Județul Neamț